• Αρχική
  • Αργολική Αρχειακή Βιβλιοθήκη
  • Βιβλία – Προτάσεις
  • Εκδόσεις
  • Ελεύθερο Βήμα
  • Επικοινωνία
  • Ευρετήριο
  • Δωρεές Βιβλίων
  • Προϋποθέσεις Χρήσης
  • Προσωπογραφίες
  • Εικονογραφία του ’21
  • Αρωγά Μέλη
  • Καποδίστριας Ιωάννης

ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΑΡΧΕΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

ARGOLIKOS ARCHIVAL LIBRARY OF HISTORY AND CULTURE www.argolikivivliothiki.gr

Feeds:
Δημοσιεύσεις
Σχόλια

Γκραβούρες

Άργος


  • Ακρόπολη του Άργους – Αλεξάντρ Λενουάρ, π. 1810.
  • Ακρόπολη του Άργους
  • Άποψη του Άργους και του κάστρου της Λάρισας – Herni Belle
  • Άποψη του Άργους και του κάστρου της Λάρισας. Υδατογραφία του Ζαν Νικολά Μακάρ (Jean Nicolas Maquart), 1829
  • Άποψη της πόλης του Άργους – Antonio Schranz (περ. 1832)
  • Άποψη του Άργους, 1837
  • Άποψη του Άργους (View of Αrgos), 1829 – Guillaume Abel Blouet (Γκιγιώμ Μπλουέ)
  • Άποψη του Άργους, V. Coronelli, 1685
  • Άποψη της Λάρισας από το λόφο της Δειράδας, 1810
  • Άποψη του φρουρίου και της πόλεως του Άργους, V. Coronelli,1713
  • Αρχαίο Άργος, Chaiko, 1790.
  • Άργος (1803), σχέδιο του Βρετανού William Walker
  • Αρχαίο Θέατρο Άργους – Rey Étienne, 1843
  • Κάστρο των Φράγκων βαρώνων του Άργους από τον οίκο των Enghien, 1843. J. A. Buchon
  • Κόρη με παραδοσιακή ενδυμασία του Άργους
  • Μαγκανοπήγαδο στην πεδιάδα του Άργους 1881
  • Οι Πύργοι του φρουρίου Λάρισσα του Άργους – Πανοραμική άποψη της αργολικής πεδιάδας, χαλκογραφία. William Gell, 1810.
  • Πυραμίδα του Ελληνικού, 1881
  • Πύργοι του κάστρου της Λάρισας. (Χαρακτικό) 1810
  • Το Άργος και το Κάστρο της Λάρισας, τέλη 19ου αιώνα. John Fulleylove (1845-1908)
  • Το κάστρο του Άργους, W. Lindon 1856
  • Th. Du Moncel,  Άργος, Ρωμαϊκά λουτρά, Αρχαίο θέατρο, κάστρο της Λάρισας, 1843
  • Otto Magnus von Stackelberg, «Ερείπιον πυραμίδος παρά το Άργος», 1834 
  • Φανταστική απεικόνιση του Άργους – Jacobus Gronovius, 1699.

 

Επίδαυρος

  • Επίδαυρος, υδατογραφία του Ζαν Νικολά Μακάρ (Jean Nicolas Maquart), 1829
  • Θέατρο Ασκληπιείου Επιδαύρου ( Théâtre D’ Épidaure) – E. Rey, 1867
  • Νυχτερινή άποψη της Παλαιάς Επιδαύρου και του λιμανιού της, William Linton, 1856

 

Μυκήνες

  
  • Η Πύλη των Λεόντων (The Gate of the Lions at Mycenae) – Edward Dodwell, 1834
  • Μυκήνες – Χαρακτικό
  • Μυκήνες, Πύλη Λεόντων – Λιθογραφία
  • Μυκήνες και η πεδιάδα του Άργους – Λιθογραφία
  • Μυκήνες – Porta di Micene, λιθογραφία, αρχές 19ου αιώνα

 

Ναύπλιο

  
  • Άποψη του Ναυπλίου, έργο του Carl Anton Joseph Rottmann, 1834
  • Άποψη του Ναυπλίου, Th. du Moncel, 1845
  • Άποψη του Ναυπλίου, Αγνώστου, ελαιογραφία
  • Άποψη του Ναυπλίου από την πλευρά της Πρόνοιας, 1833 – Guillaume Abel Blouet
  • Άποψη του Ναυπλίου με το Παλαμήδι, J.J. Wolfensberger, 1844
  • Άποψη του Ναυπλίου, V. Coronelli (β’ μισό 17ου αιώνα)
  • Βρύση στο Ναύπλιο, Peter von Hess, λάδι σε ξύλο, 1839.
  • Η αρχαία Ναυπλία, χάραξη σε ατσάλι, G.N. Wright, London π. 1840
  • Η ενετική Πύλη του Ναυπλίου, τέλος 19ου αιώνα. John Fulleylove (1845-1908).
  • Η Κρήνη του Χασάν Πασά στο Ναύπλιο, τέλος 18ου αιώνα
  • Η περιοχή της Χουρμαδιάς του Ναυπλίου και το Μπούρτζι, 1841. Pierre Bonirote.
  • Η πλατεία Πλατάνου (Συντάγματος) το παλιό τζαμί και στο βάθος το Παλαμήδι
  • Μπούρτζι, Karl von Heideck, περίπου, 1837
  • Ναύπλιο, ακουαρέλα αγνώστου καλλιτέχνη, 1849
  • Ναύπλιο – Napoli de Romanie, François Dubuisson, 1698.
  • Ναύπλιο. Υδατογραφία του Jean – Baptiste Hilaire
  • Ναύπλιο, υδατογραφίες του Ζαν Νικολά Μακάρ (Jean Nicolas Maquart), 1829
  • Ναύπλιο, υδατογραφία, πρώτο μισό 19ου αιώνα   
  • Ναύπλιο, το παλιό τζαμί – Υδατογραφία
  • Ναύπλιο – Antonio Schranz, (περ. 1832)
  • Ναύπλιο. Η εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, 1834
  • Ναύπλιο – Η Πύλη της Ξηράς 
  • Ναύπλιο – Η Φραγκοκκλησιά, Ludwig Lange
  • Ναύπλιο – Tο Σεράι του Μορά Πασά και το Βουλευτικό, 1834
  •  Ναύπλιο, η περιοχή της Χουρμαδιάς και το Μπούρτζι, E. Peytièr
  • Ναύπλιο. Σε πρώτο πλάνο το μπούρτζι και στο βάθος το κάστρο του Άργους – Carl Anton Joseph Rottmann
  • Ναύπλιο – Χαρακτικό σε σχέδιο του W. H. Bartlett, 1841.
  • Ο Όθωνας στο Ναύπλιο, 1833
  • O προμαχώνας των «Πέντε Αδελφών», A. Haubenschmid.
  • Πέρασμα στο Κατσίγκρι (Άγιος Αδριανός Αργολίδας) – Chr. Wordsworth, 1839
  • Σκηνή στο απελευθερωμένο Ναύπλιο, 1831 – Karl von Heideck
  • Τo λιμάνι του Ναυπλίου με το Παλαμήδι στο βάθος, Th. Ender.
  • Το Μπούρτζι από το λιμάνι, Karl Krazeisen, 1828
  • Το Παλαμήδι με τμήμα του Ναυπλίου – Λιθογραφία 1826
  • Το φρούριο Μπούρτζι στο Ναύπλιο, Joseph Thomas Tuite,1855.

 

Τίρυνθα

  
  • Τίρυνθα – Χαλκογραφία
  • Άποψη της Τίρυνθας και η κοιλάδα του Άργους-Λιθογραφία, 1819
  • Τα τείχη της Τίρυνθας (Walls of Tiryns) – Edward Dodwell, 1834

 

Τροιζηνία

  • Η Τροιζήνα και ο Πόρος, λιθογραφία, Παρίσι, 1834. 

 

Πελοπόννησος  

  • Αναπαράσταση Αρχαίας Ολυμπίας (Representation of Ancient Olympia) – J. van Falke, 1880
  • Άποψη του αρχαιολογικού χώρου της Κορίνθου, Guillaume Abel Blouet 1831
  • Άποψη της Κορίνθου και το Κάστρο Ακροκορίνθου – William Walker
  • Άποψη της Καλαμάτας – Χαλκογραφία του A. Lasor, 1713
  • Άποψη της αρχαίας Μεγαλόπολης, Guillaume Abel Blouet 1831
  • Άποψη της Πάτρας από το αρχαίο υδραγωγείο – Λιθογραφία του Otto Magnus von Stackelberg, 1834
  • Αρκαδική πύλη – Αρχαία Μεσσήνη, Otto Magnus Von Stackelberg, 1834
  • Αρχαία Γόρτυς, ( Ruins of Gortys in Arcadia) – Edward Dodwell, 1834
  • Αρχαία Λυκόσουρα (Lycosoura) – Edward Dodwell, 1834
  • Αρχαϊκός ναός του Απόλλωνα στην Κόρινθο – J. D. Le Roy, 1770
  • Γύθειο – Μαραθονήσι (Gytheion – Marathonisi), Bory De Saint Vincent, 1832
  • Ερείπια της αρχαίας Σπάρτης ( Ruins of the dromos in Sparta) – J. D. Le Roy, 1770
  • Ιερά Μονή Μεγάλου Σπηλαίου – Καλάβρυτα, Edward Dodwell, 1834
  • Καρύταινα (Bathos Pres Trapezonte ) – Otto Magnus von Stackelberg, 1834
  • Κόρινθος, το κάστρο του Κιαμίλ-μπέη, Th. du Moncel, 1843
  • Κορώνη – Coronelli Maria Vincenzo, 1685
  • Μεθώνη ή Μοθώνη (Methoni or Modon) – Olfert Dapper, 1688
  • Μιστράς (Mistras) – Bernard Randolph, χαλκογραφία, 1681
  • Μονεμβασιά (Monemvasia) – P. Bacouet, 19ος αιώνας
  • Μουσουλμανικό τέμενος στην Τρίπολη – Christopher Wordsworth, 1839
  • Ναυαρίνο (Navarino) – Ο. Dapper, 1688
  • Νεμέα (Temple of Nemea), Guillaume Abel Blouet 1831
  • Ο ναός του Επικούριου Απόλλωνα (Temple of Apollo Epicurus on mount Kotylion) – Edward Dodwell, 1834
  • Στυμφαλία (Stymphalia) – William Linton, 1857
  • Συμπλοκή στα ανοιχτά της Πάτρας – Du Moncel, 1845
  • Χάρτης της Πελοποννήσου (Map of Peloponnese) – Frederik de Wit, 1702

 

 

Μου αρέσει αυτό:

Μου αρέσει! Φόρτωση...

  • ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ

    • Αργολική Αρχειακή Βιβλιοθήκη
    • Βιβλία - Προτάσεις
    • Εκδόσεις
    • Ελεύθερο Βήμα
    • Επικοινωνία
    • Ευρετήριο
      • Α
      • Β
      • Γ
      • Δ
      • Ε
      • Ζ
      • Η
      • Θ
      • Ι
      • Κ
      • Λ
      • Μ
      • Ν
      • Ξ
      • Ο
      • Π
      • Ρ
      • Σ
      • Τ
      • Υ
      • Φ
      • Χ
      • Ψ
      • Ω
      • Άργος
      • Άρθρα - Μελέτες
      • Αρχαίοι Ποταμοί
      • Αχλαδόκαμπος Αργολίδας
      • Β' Παγκόσμιος Πόλεμος
      • Βενετοκρατία
      • Βιβλία
      • Γκραβούρες
      • Εθνικός Διχασμός
      • Ειδήσεις – Εκδηλώσεις
      • Επανάσταση '21
      • Εκκλησιαστική Ιστορία
      • Εκπαίδευση
      • Επίδαυρος
      • Ερμιονίδα
      • Μοναστήρια
      • Κράτος-Διοίκηση-Αυτοδιοίκηση
      • Λαογραφικά
      • Μυκήνες
      • Λογοτέχνες – Ιστορικοί
      • Μυθολογία
      • Λαϊκή Κληρονομιά
      • Μουσεία
      • Ναύπλιο
      • Μουσικοί - Σκηνοθέτες - Ηθοποιοί
      • Ναοί Αργολίδας
      • Ναυπλιακή Επανάσταση
      • Νέα Κίος
      • Πανεπιστημιακές εργασίες – Διδακτορικά
      • Περιηγητές
      • Πρόσωπα
      • Πρόσωπα του '21
      • Σύλλογοι - Σύνδεσμοι
      • Τίρυνθα
      • Τύπος
      • Υγεία
      • Φιλέλληνες
      • Χάρτες
      • Ψηφιακές Συλλογές
      • Ψηφιακά Βιβλία
    • Δωρεές Βιβλίων
    • Προϋποθέσεις Χρήσης
    • Προσωπογραφίες
    • Εικονογραφία του '21
    • Αρωγά Μέλη
    • Καποδίστριας Ιωάννης
  • ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΝΑΥΠΛΙΑΚΑ (1862)

  • Η μεγαλύτερη και πιο αιματηρή από τις στάσεις της Α’ Δυναστείας, η οποία τερματίστηκε με εκστρατεία και τακτική πολιορκία του Ναυπλίου. Χίλιοι στρατιώτες υπό τους, Αρτέμιο Μίχο, Πάνο Κορωναίο και τον δικαστικό Γεώργιο Πετιμεζά, μαζί με τους περίπου χίλιους πολιτικούς κρατούμενους στην Ακροναυπλία που απελευθερώθηκαν και μερικές εκατοντάδες νέους εθελοντές, ξεκίνησαν αντιδυναστικό αγώνα. Η βασιλική κυβέρνηση του Αθανασίου Μιαούλη έστειλε εναντίον τους στρατό περίπου 7.000 ανδρών. Μέσα Μαρτίου του 1862, η επανάσταση είχε κατασταλεί. Πολλοί από τους επαναστάτες αμνηστεύτηκαν…
  • Η ΝΑΥΠΛΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1862: ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • […] Στην Αθήνα ήταν η Χρυσή Νεολαία με ηγέτη τον Επαμεινώνδα Δεληγιώργη, αποτελούμενη κυρίως από φοιτητές του Πανεπιστημίου Αθηνών, που είχε ιδρυθεί το 1837, η οποία μαζευόταν στο καφενείο «Η Ωραία Ελλάς» και αμφισβητούσε το αρτηριοσκληρωτικό καθεστώς. Μια πρώτη εξέγερση ήταν εκείνη του 1843, που υπό τον συνταγματάρχη Καλλέργη πέτυχε την παραχώρηση Συντάγματος. Όμως ο Όθων συνέχισε να κυβερνά απολυταρχικά, να ανεβάζει και κατεβάζει τις κυβερνήσεις της αρεσκείας του, χωρίς να ακολουθεί τις συνταγματικές επιταγές που είχε υπογράψει. Ο θείος του Βικέλα, Λέων Μελάς, διετέλεσε Υπουργός Δικαιοσύνης του Όθωνα, παρά τη διστακτικότητά του προς τούτο και μαρτυρεί ότι στα υπουργικά συμβούλια με την παρουσία του βασιλέως «ουδέν απεφάσιζε, ήθελε μόνο να κερδίζη καιρόν, ώστε ουδενός γενομένου να παρέλθει ο γενικός υπέρ του υπουργείου ενθουσιασμός και να το παύση ή το μεταρρυθμίση, εις τρόπο ώστε να γείνη βασιλική η πλειοψηφία του»…
  • ΤΑ ΙΟΥΝΙΑΝΑ ΤΟΥ 1863

  • Τα Ιουνιανά του 1863 – Εμφύλιες συγκρούσεις για τη διαδοχή του Όθωνα.
     Μετά την έξωση του Οθωνα και την πτώση της δυναστείας του, η εξουσία στην Ελλάδα ασκήθηκε από την αυτοαποκαλούμενη «Δεύτερη εν Αθήναις Εθνοσυνέλευση των Ελλήνων», την οποία αποτελούσαν όλοι οι αντιπολιτευόμενοι τον έκπτωτο μονάρχη. Οι πληρεξούσιοι που αποτελούσαν την εθνοσυνέλευση απέτυχαν πλήρως στο έργο τους και με τις παραλείψεις τους, τα πολιτικά και κομματικά τους πάθη, οδήγησαν σταθερά την Ελλάδα στην αναρχία και στον εμφύλιο πόλεμο των «Ιουνιανών», που διεξήχθη στους δρόμους των Αθηνών με εκατοντάδες νεκρούς και τραυματίες…
  • ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ  

    • Καταφύκι ή Μυγγυριστέα
      [...] Για το φαινόμενο της αντήχησης και της ηχούς (αντίλαλου) στο Καταφύκι πρώτος είχε μιλήσει ο Παυσανίας αναφερόμενος στη στοά της Ηχούς, που βρισκόταν εκεί. Μπορούσε να «δυναμώνει» τη φωνή εκείνου που μιλούσε (αντήχηση) αλλά και να την «επαναλαμβάνει» (ηχώ), ενώ η Μυθολογία είχε πλέξει τα δικά της σενάρια γι’ αυτό το φαινόμενο. Είναι γνωστό πως δυτικά από το εκκλησάκι του Αη-Νικόλα του νέου, του Μάη-Νικόλα, όπως τον λέει ο λαός και γιορτάζει στις 9 Μαΐου, υπάρχει ένας απότομος βράχος ύψους 120 περίπου μέτρων. Αν σταθείς εκεί έχοντας δυτικά τον γκρεμό και φωνάξεις δυνατά είτε με κλειστό το στόμα είτε λέγοντας μια συλλαβή ή μια λέξη, ακούς τη φωνή σου παλλόμενη να επιστρέφει, επαναλαμβάνοντάς την. Αυτό συμβαίνει, γιατί τα ηχητικά κύματα πέφτουν σε εμπόδιο και ανακλώνται, δηλαδή γυρίζουν πίσω...
    • Η σφαγή του Άργους από τους Γάλλους (4 Ιανουαρίου 1833) – Με αφορμή ένα ξεχασμένο κείμενο του Δημ. Κ. Βαρδουνιώτη
      [...] Κυρίως, όπως ήδη σημείωσα, ο συγγραφέας χρησιμοποιεί τις μαρτυρίες εκείνων που έζησαν τα γεγονότα ώστε να αποδώσει με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα και αμεροληψία το πλαίσιο των τραγικών γεγονότων. Μεταξύ αυτών των μαρτυριών και εκείνη της Σοφίας Καλλέργη,  συζύγου του Δημητρίου Καλλέργη, η οποία το 1891 ήταν 88 ετών και διέμενε ακόμη στην οικία της στο Άργος. Από την οικία αυτή, που αποτελεί σήμερα τη δυτική πλευρά του αρχαιολογικού μουσείου της πόλης, ξεκίνησαν τα αιματηρά γεγονότα της σύγκρουσης...
    • Χρόνια Πολλά – Καλή Χρονιά!
      Χρόνια Πολλά – Καλή Χρονιά!
    • Χαρούμενες Γιορτές
      Η Αργολική Αρχειακή Βιβλιοθήκη Ιστορίας & Πολιτισμού σας εύχεται  Χαρούμενες  Γιορτές      και σας προτείνει άρθρα στο κλίμα της εποχής:   Από τις ρωμαϊκές calendae στα ελληνικά κάλαντα Βασιλόπιτα: Ένα Ελληνικό Έθιμο. Από το χριστόξυλο στο χριστουγεννιάτικο δέντρο Η γέννηση του Ιησού – «Βρέφος Κείμενον εν Φάτνη» Ηρώδης ο Μέγας (73 – 4 π.Χ.) – Η σφαγή των […]
    • Επαγγελματικά σωματεία και προστάτες Άγιοι – Ρόλος και σημασία της «εορτής της εικόνας». Η περίπτωση της Αργολίδας
      [...] Στη Δύση οι αδελφότητες και οι συντεχνίες ομοτέχνων ορίζουν μια προστάτρια αγία / έναν προστάτη άγιο ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της επαγγελματικής δραστηριότητας που αντιστοιχούν στο βίο της αγίας ή του αγίου. Υπάρχουν συγκεκριμένοι κατάλογοι με τις αντιστοιχήσεις των επαγγελματικών δραστηριοτήτων και των αγίων προστατών τους. Ήδη από τον 17ο αι., η Αγία Έδρα με παπική βούλα του Ουρβανού VIII (1630) καθορίζει όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την υιοθέτηση από τις αδελφότητες / συντεχνίες προστάτριας αγίας ή προστάτη άγιου. Η τήρηση και ο έλεγχος του αυστηρού αυτού πλαισίου ανατίθεται σε ειδική εκκλησιαστική επιτροπή από τα τέλη του 16ου αι...
  • Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

    Προστεθείτε στους 573 εγγεγραμμένους.

Blog στο WordPress.com.

WPThemes.


  • Follow Ακολουθείτε
    • ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΑΡΧΕΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
    • Μαζί με 290 ακόμα followers
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΑΡΧΕΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
    • Προσαρμογή
    • Follow Ακολουθείτε
    • Δημιουργία λογαριασμού
    • Σύνδεση
    • Αντιγραφή συντόμευσης συνδέσμου
    • Αναφορά περιεχομένου
    • View post in Reader
    • Manage subscriptions
    • Σύμπτυξη μπάρας
 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Αρέσει σε %d bloggers: